Αρχική / ---SLIDER / Οι 12 καλύτερες τροφές για πρωινό

Οι 12 καλύτερες τροφές για πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. “Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς”, λέει η λαϊκή παροιμία. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα βγείτε από την πόρτα του σπιτιού σας χωρίς να έχετε καταναλώσει πρωινό, σκεφθείτε ότι παραλείπετε κάτι πολύ σημαντικό για την υγεία και την ευεξία σας. Επίσης, παραλείποντας το πρωινό, έχετε πολύ μεγάλες πιθανότητες να παραφάτε αργότερα στη διάρκεια της ημέρας.

Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα υγιεινό πρωινό; Συνδυάστε κάποια από τα τρόφιμα που ακολουθούν και ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να τα κάνετε ακόμη πιο υγιεινά.

1. Βρώμη
Η βρώμη περιέχει βήτα-γλυκάνη, έναν τύπο φυτικής ίνας, που έχει φανεί ότι μειώνει την χοληστερόλη, όταν καταναλώνεται τακτικά. Η βρώμη είναι επίσης πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, φυλλικό οξύ και κάλιο.
Tip: Προτιμήστε τη σκέτη βρώμη. Δώστε της εσύ γεύση, προσθέτοντας μέλι, κανέλα, φρούτα και ξηρούς καρπούς.

Δείτε όλο το άρθρο…

Δείτε ακόμα

Check Also

Ποιά και πότε ξεκινούν τα μέτρα για υποχρεωτικά rapid test σε καφέ, καταστήματα λιανικής, κομμωτήρια για τους ανεμβολίαστους

Από το Σάββατο 6 Νοεμβρίου η ζωή των ανεμβολίαστων θα αλλάξει. Συγκεκριμένα μόνο σε τρεις …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *