Αρχική / ---SLIDER / Kινητά και sosial media γράφουν τα νέα success stories

Kινητά και sosial media γράφουν τα νέα success stories

Τα κινητά τηλέφωνα και τα social media εκτιμάται ότι θα διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη της νέας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, όπως προέκυψε σε εκδήλωση του Facebook με τίτλο «Boost your Business», η οποία επικεντρώθηκε στο πώς το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων.

Ο Στέφανος Λουκάκος, διευθυντής του Facebook για τον τομέα των ΜμΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (EMEA), ανέφερε ότι σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 3,9 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες του Facebook και δυνητικοί πελάτες των εταιρειών, εκ των οποίων το 80% κάνουν χρήση μέσω του κινητού τους. Μέσω του εργαλείου αυτού, κάθε μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να έχει πρόσβαση σε όλους αυτούς τους καταναλωτές οι οποίοι σύμφωνα με τον κ. Λουκάκο έχουν τρεις βασικές απαιτήσεις: την άμεση επικοινωνία, την επικοινωνία μέσω εικόνων και τη διαδραστική επικοινωνία μέσω βίντεο. Ο κ. Λουκάκος, που έχει την έδρα του στο Δουβλίνο, θεωρεί ότι οι ΜμΕ είναι αυτές που θα βγάλουν την Ελλάδα από την κρίση, εφόσον βέβαια αντιληφθούν τις νέες τάσεις στο σύγχρονο επιχειρείν. Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι δύο κορυφαίες εταιρείες στην αγορά των ταξί και της ενοικίασης ακινήτων, η uber και η airbnb αντίστοιχα, δεν έχουν στην κατοχή τους… ταξί και ακίνητα.

Το κινητό τηλέφωνο θεωρείται ως το βασικό εργαλείο που πρέπει να εκμεταλλευθεί ο κάθε επιχειρηματίας αν θέλει να μείνει… όρθιος στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, αν σκεφθούμε ότι ήδη οι συσκευές κινητής ξεπερνούν σε αριθμό τον πληθυσμό της Γης. Ακόμη και στην Ελλάδα οι συνδέσεις ξεπερνούν τα 12 εκατ.

Συνεχώς συνδεδεμένοι
Είναι δε αξιοσημείωτο, σημειώνει ο κ. Λουκάκος, ότι, αν για την τηλεόραση χρειάστηκαν 60 χρόνια για να πάει σε κάθε μεριά του πλανήτη, για τη διάδοση των κινητών τηλεφώνων απαιτήθηκαν μόλις… πέντε. Μάλιστα, οι χρήστες – καταναλωτές είναι συνεχώς συνδεδεμένοι, καθώς κοιτάζουν την ημέρα περίπου 100-150 φορές το κινητό τους, ενώ σπάνια αυτό βρίσκεται μακριά τους σε απόσταση μεγαλύτερη του 1-1,5 μέτρου. Μόνο στο messenger ή στο whatsup οι ενεργοί χρήστες είναι περισσότεροι από 1 δισ. άτομα. Σχετικά με την ανάγκη επικοινωνίας μέσω εικόνων, ο κ. Λουκάκος ανέφερε ότι το 2015 δημιουργήθηκαν περισσότερες φωτογραφίες από όλα τα τελευταία 100 χρόνια μαζί, καθώς ξεπέρασαν τα 3 τρισεκατομμύρια. Τόνισε δε ότι στην πλατφόρμα Instagram κάθε ημέρα περισσότεροι από 500 εκατομμύρια χρήστες μοιράζονται σχεδόν 80 εκατομμύρια φωτογραφίες. Επίσης και τα βίντεο, γνωρίζουν τεράστια άνθηση μέσω πλατφορμών όπως είναι το Youtube, το Netflix, το Vimeo κ.ά. Είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο 2012-2015 η ανάπτυξη των βίντεο ήταν της τάξης του 616%, ενώ πλέον το 45% των βίντεο βλέπονται στο κινητό και όχι στην τηλεόραση. Το Facebook είχε ανακοινώσει τον Απρίλιο του 2014 ότι έσπασε το φράγμα του 1 δισ. προβολών βίντεο την ημέρα, ωστόσο τον Νοέμβριο του 2015 οι προβολές είχαν φθάσει τα 8 δισ.

Ο κάθε χρήστης κοιτάζει το κι­νητό του 100 έως 150 φορές την ημέρα. Πρόκειται λοιπόν για το καλύτερο μέσο προκειμένου ένας επαγγελματίας να περάσει το μήνυμά του
Ο κάθε χρήστης κοιτάζει το κι­νητό του 100 έως 150 φορές την ημέρα. Πρόκειται λοιπόν για το καλύτερο μέσο προκειμένου ένας επαγγελματίας να περάσει το μήνυμά του

Ο κ. Λουκάκος παραδέχτηκε ότι δημιουργείται πολύ περισσότερη πληροφορία από αυτή που μπορούμε να καταναλώσουμε, ενώ αναρωτήθηκε «πώς μπορούμε να καταλάβουμε τι έχει αξία για εμάς;». Ο ίδιος θεωρεί ότι η απάντηση βρίσκεται στην πλατφόρμα του Facebook, υπογραμμίζοντας ότι τρεις είναι οι βασικές στρατηγικές επιτυχίας για μία επιχείρηση:

  • Να έχει παρουσία στα κινητά τηλέφωνα.
  • Να προσωποποιεί τα μηνύματα, δηλαδή να παρέχει διαφορετικό μήνυμα και περιεχόμενο για τον κάθε έναν καταναλωτή.
  • Οχι μόνο να έχει μία παρουσία στο Ιντερνετ και να επικοινωνεί τα μηνύματα με… ωραίο τρόπο, το λεγόμενο storytelling.

Δείτε ακόμα

Check Also

Προσοχή! Η νέα ηλεκτρονική απάτη που σκαρφίστηκαν επιτήδειοι!

Οι απατεώνες-χάκερ εισέβαλαν στα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιδιοκτήτριας καταστήματος στην Πάτρα, είδαν ότι …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *