Αρχική / ---SLIDER / Πέντε εύκολοι τρόποι για απώλεια βάρους

Πέντε εύκολοι τρόποι για απώλεια βάρους

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά, όμως κάποια κιλά παραμένουν. Φυσικά δεν υπάρχει λόγος για κανένα άγχος και πανικό, αφού υπάρχουν τρόποι και μάλιστα εύκολοι για να φύγει το περιττό βάρος από πάνω σας. Κάποιες μικρές, αλλά σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.



Βάλε τα μπαχαρικά στο πιάτο σου
Μπορεί να είναι καλή ιδέα να μειώσεις την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείς, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα μπαχαρικά. Πάρε για παράδειγμα την καψαϊκίνη, τη δραστική ουσία στο πιπέρι καγιέν, την πάπρικα και άλλα μπαχαρικά, η οποία έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Αν προτιμάς ένα πιο ήπιο μπαχαρικό, δοκίμασε την κανέλα. Έρευνα από το Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Michigan απέδειξε ότι η κανέλα μπορεί να βοηθήσει με την καύση λίπους, χάρη στο αιθέριο έλαιο της, την κινναμαλδεΰδη.

Μην ξεχνάς να πίνεις νερό
Σύμφωνα με βρετανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Obesity, η κατανάλωση 500ml νερού πριν από κάθε γεύμα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά με το αδυνάτισμα. Οι ερευνητές χώρισαν 84 παχύσαρκους ενήλικες σε δύο ομάδες. Η πρώτη επί τρεις μήνες έπινε 500ml νερού μισή ώρα πριν από κάθε γεύμα τους, ενώ η άλλη φανταζόταν ότι ήταν ήδη χορτάτη πριν από την έναρξη των γευμάτων. Όσοι ανήκαν στην πρώτη ομάδα έχασαν 4 κιλά, ενώ όσοι ανήκαν στη δεύτερη έχασαν 1,5 κιλό λιγότερο.



Μείωσε τα γλυκά
Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας προτείνει η καθημερινή πρόσληψη επεξεργασμένης ζάχαρης να μην ξεπερνά τα 6 κουταλάκια του γλυκού για τις γυναίκες και τα 9 για τους άνδρες. Πιστεύεις ότι καταναλώνεις πολύ παραπάνω; Θα σε συμβουλεύαμε να μειώσεις τα συσκευασμένα σνακ, τα ενεργειακά ποτά, τα αναψυκτικά, τους καφέδες-τούρτες και φυσικά τα γλυκά.

Περιόρισε τους απλούς υδατάνθρακες
Αντί να βάζεις λευκό ψωμί, μακαρόνια και λοιπά δημητριακά στο καλάθι σου, βάλε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι. Σε μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας, οι συμμετέχοντες αύξησαν την πρόσληψη φυτικών ινών τους κατά μέσο όρο 28,4 γρ. την ημέρα. Η μια ομάδα κατανάλωνε φασόλια ενώ η άλλη φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Μετά από τέσσερις εβδομάδες, όλοι οι συμμετέχοντες και των δύο ομάδων είχαν χάσει κατά μέσο όρο 1,5 κιλό ο καθένας και ανέφεραν ότι αισθάνονταν λιγότερο πεινασμένοι.



Απόφυγε τα τεχνητά γλυκαντικά
Μια μελέτη του 2015 που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Geriatrics Society διαπίστωσε ότι η αύξηση της κατανάλωσης αναψυκτικών διαίτης – η μεγαλύτερη πηγή τεχνητών γλυκαντικών – συνδέεται άμεσα με την αύξηση της κοιλιακής παχυσαρκίας. Έτσι, ενώ τα μπισκότα και οι καραμέλες χωρίς ζάχαρη μπορεί να μοιάζουν με την πιο υγιεινή επιλογή, είναι στην πραγματικότητα ο ένοχος πίσω από τα περιττά κιλά και τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Δείτε ακόμα

Check Also

Δεν είναι δυνατόν! 12χρονος στην Ροδόπη βίασε 6χρονο!

Την ανατριχιαστική καταγγελία έκαναν στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Ροδόπης οι γονείς ενός 6χρονου αγοριού στην Κομοτηνή! …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *