Αρχική / ---SLIDER / Ποιες πρωτεΐνες να τρώμε όταν θέλουμε να περιορίσουμε το κρέας

Ποιες πρωτεΐνες να τρώμε όταν θέλουμε να περιορίσουμε το κρέας

Δεν μπορούμε να αμφιβάλλουμε ότι μια φυτική διατροφή προσφέρει όφελος στην υγεία του ανθρώπου.
Άτομα που καταναλώνουν φυτικά τρόφιμα στην καθημερινή διατροφή τους παρουσιάζουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης, μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, αρτηριακής πίεσης, παχυσαρκίας και σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.
Πρωτεΐνες υπάρχουν τόσο στα φυτικά όσο και στα ζωικά προϊόντα. Οι φακές, τα φασόλια, η σόγια και τα προϊόντα της είναι πολύ καλές πηγές πρωτεΐνης που μπορούν να συναγωνιστούν πολλές ζωικές τροφές. Το σημείο που τα φυτικά τρόφιμα υστερούν με τα ζωικά είναι στα συστατικά των πρωτεϊνών, τα αμινοξέα.
Στο σώμα μας οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη παρέχουν 20 αμινοξέα, από τα οποία τα 11 μπορούν να παραχθούν από το σώμα μας. Τα υπόλοιπα που δεν μπορεί να συνθέσει μόνος του ο οργανισμός μας πρέπει να παρέχονται από την διατροφή.
Τα ζωικά προϊόντα περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τη συντήρηση και την ανάπτυξη του οργανισμού και για αυτό το λόγο οι ζωικές πρωτεΐνες θεωρούνται υψηλής βιολογικής αξίας. Αντιθέτως, οι φυτικές πρωτεΐνες δεν παρέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Η σόγια αποτελεί τη μοναδική εξαίρεση, καθώς παρέχει και τα 9 από τα απαραίτητα αμινοξέα.

 

Δείτε όλο το άρθρο….

Δείτε ακόμα

Check Also

Έγκλημα στα Γλυκά Νερά: Ομολόγησε ο πιλότος τη δολοφονία της Καρολάιν

Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου μετά την ομολογία του – Ανακρινόταν επί …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

                             Για λαμπερό Μαύρισμα